سیستم مدیریت آگهی | فروشگاه ساز |سیستم تبلیغات کلیکی | راه انداز

شما هم می توانید با راه اندازی این سیستم به کسب در آمد بپردازید!!!

سیستم مدیریت آگهی | فروشگاه ساز |سیستم تبلیغات کلیکی | راه انداز

شما هم می توانید با راه اندازی این سیستم به کسب در آمد بپردازید!!!

قوانین و مقررات شرکت رایانه دورنگاه

 
با سلام و احترام فراوان خدمت سروران عزیز و گرامی
هیچ کسب و کاری رونق نخواهد گرفت جزء تابع باید و نبایدهائی قرار بگیرند قوانینی که بتواند روابط کاری وتجاری را هرچه مستحکم تر نماید. شرکت رایانه دورنگاه بارها و بارها قوانین را مورد شور عمومی قرار داده که بتواند بهترینها را به اجرا رساند امیدوارم مباحث زیر باعث رونق کسب کار شما عزیزان قرار گیرد
 » شرکت ما متعهد میگردد تا زمانی که کاربران نیاز به خدمات دارند به آنها عرضه گرداند(خدمات پس از فروش)
 » 
رایانه دورنگاه متعهد میگردد خدمات خود را مطابق با نمونه های نمایشی به کاربر جدید ارائه دهد.
 » رایانه دورنگاه متعهد میگردد کاربرانی که به دلایلی منافع سایتهای دیگر که از سرور مشترک استفاده میکنند را رعایت نمیکنند را سریعا شناسائی و به آنها هشدار دهد.
 » نرم افزارهای شرکت ما لایسنس دائم دارند رایانه دورنگاه نمیتواند بابت استفاده نرم افزار هزینه اشتراک سالیانه طلب کند جزء مواردی که مورد توافق طرفین قرار گیرد.
 » رایانه دورنگاه یک شرکت ایرانی میباشد بهمین خاطر تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. و تمام سایتهائی که از خدماترایانه دورنگاه  استفاده می نمایند ملزم به رعایت قوانین شرعی و اجتماعی ایران اسلامی میبایست قرار گیرند.
 » تمام سرورهای رایانه دورنگاه از کشورهای کانادا و آمریکا تهیه شده اند بهمین خاطر میبایست قوانین کپی رایت جهانی را نیز رعایت نمائیم. در صورت عدم رعایت عواقب ناشی از سوی دیتا سنتر تنها متوجه مدیر سایت خواهد بود.
 » زمانی پشتیبانی رایگان دررایانه دورنگاه 6 ماه میباشد و در صورت تمایل به تمدید زمان پشتیبانی خدمات گیرنده ملزم به پرداخت وجهه پشتیبانی میباشد

 
» آن دسته از مشتریانی که از هاست و دامنه را از رایانه دورنگاه تهیه نموده اند. میبایست یک ماه قبل از ابطال دامنه و هاست خود آن را تمدید نمایند در غیر اینصورت عواقب آن به عهده مشتری خواهد بود.
 
» در موافعی که مشتریان از رایانه دورنگاه بابت خرید نرم افزار وام طلب مینمایند. میبایست اقساط خود را در زمان تعیین شده پرداخت نمایند.
 »
هاست و دامنه ای که در زمان تعیین شده تمدید نگردند ممکن از توسط فرد دیگری ثبت شود پس خواهشمند است جهت جولوگیری از هرگونه ضرر و زیانی که باعث هدر رفتن زحمت یکساله شما میشود. هرچه سریعتر دامنه خود را تمدید نمائید احتمال بروز مشکل کمتر خواهد بود.

تمام این قانین و مقررات باعث رشد در آمدی و افزایش کیفیت خدمات رایانه دورنگاه خواهد بود پس لزوما قوانین را رعایت نمائید

منتظر هر گونه پیشنهاد سازنده ای هستیم با تشکر واحترام گروه پشتیبانی رایانه دورنگاه